You are currently viewing בדק בית לצנרת אחרי שיפוץ

בדק בית לצנרת אחרי שיפוץ

כשלים בצנרת לאחר שיפוץ

 

כשלים במערכת הביוב לאחר שיפוץ, בזמן שיפוץ המבנה ללא פיקוח נכון יכול להיגמר בהוצאות כבדות וטרגדיה אמיתית. בזמן השיפוץ רוב בעלי המקצוע מעוניינים לסיים כמה שיותר מוקדם ולהמשיך לפרויקט הבא, מצב זה לדוגמא בזמן בניית חדר רטוב, הרצף זורק את הפסולת למערכת דלוחין או ביוב כגון  הטיט, או הדבק קרמיקה, רובה, שומשום, במחשבה שבזמן פתיחת המים יזרום החומר במערכת הביוב במקום לנקות ולזרוק בחוץ. דבר זה גורם להצטברות והתקשות החומרים ביחד ונוצרת סתימה חלקית או מלאה. ברוב המקרים לא נשים לב בגלל שמערכת הצנרת סמויה ולא ניתן ליראות בעין. אחרי שהשיפוץ נמגר ונכנסנו למבנה והתחלנו להשתמש בצנרת, אז נתחיל ליראות את הכשלים. נזק זה ניתן לתקן בעזרת תיקון ללא הרס או לפרק את הכול מחדש ולהחליף צנרת. דבר זה יכול לעלות עשרות אלפי שקלים. ישנם גורמים נוספים בזמן השיפוץ שצריך לשים לב.

שיפועי צנרת. נושא זה לא ניתן לתקן ללא החלפה של הצנרת. שיפוע לא תקין יגרום לנו לסתימות חוזרות  ריחות ביוב, ותחזוקה שוטפת של הצנרת, חשוב מאוד לשים לב לשיפוע תקין של  הצנרת.

נושא חשוב הבא  זה חיבורי צנרת. חשוב לבדוק את חיבורי הצנרת לפני כיסוי ובדיקה של מערכת המים או הביוב לפני סיגרה. במערכת הביוב ניתן לתקן ללא צורך בחפירה או הריסה, בעזרת תיקוני צנרת ללא הרס. בצנרת מים הסיפור קצת אחרת, בצנרת מים חייב לפתוח בשביל לתקן או במידה ויש צנרת מים בהשחלה אז ניתן להחליף ללא פתיחה ברוב המקרים.

מעבר לכך ישנם פגיעות בצנרת שאין שיתוף פעולה בין בעלי המקצוע באתר העבודה. כגון בזמן הנחת הצנרת ביוב ניקוז או מים בקירות המבנה בזמן היציקה במידה ואין פיקוח על בעלי המקצוע.

בטון היציקה יכול לגרום לנזק לצנרת, כמו כן הטפסנות בחדירת ברזלים לצנרת, צנרת שקרובה לחלונות או ויטרינות יכול לפגוע על ידי חדירת ברגים שתופסים את החלונות לצנרת הקרובה, צנרת גז, צנרת מזגן, וכדומה. ניתן לתקן גם כשלים אלה דרך הצינור ללא פתיחת קירות או ריצוף ברוב המקרים. אבל תמיד עדיף לחסוך בעזרת ייעוץ ופיקוח בזמן הבנייה.

חשוב להבין לא ניתן ליראות פגיעות אלה רק בעזרת צילום פנים הצנרת, מומלץ וכדי לבצע צילום מקיף לצנרת המבנה לפני כניסה ובסיום השיפוץ. דבר זה יכול לחסוך לכם עוגמת נפש מיותרת וריצה אחר בעלי המקצוע שביצוע את השיפוץ במבנה.

לייעוץ והכוונה מוזמנים לחייג 0546661546 נשמח לתת לכם שירות שיכול לחסוך לכם אלפי שקלים.

ניתן גם לקבל בחברתנו שירות לתיקון נזקי צנרת מהמתקדמים ביותר, כמו כן צילום לפנים צנרת ואיתור נזילות מתקדם.

כתיבת תגובה