תיקון פנים צנרת

כיצד עובד תיקון צנרת ללא הרס?

כיצד עובד תיקון צנרת ללא הרס? לאחר צילום הקו הביוב שלך. מתבצע ניקוי בעזרת הידרו ג'ט. בעזרת פאקר וסיבי זכוכית שמוכנס לתוך הצינור עד נקודת הכשל מתבצע ניפוח של הפאקר, וזמן המתנה קצר עד שהפולימרים מתקשים. הפאקר יוצא בחזרה וההטלאה נישאר בנקודת הכשל חזק פי 30 מהצינור הקיים .מתאים לכול סוגי הצינורות, החומרים שלנו בעלי תו תקן אירופאי! לא משנה עם יש חורים בצינור, סדקים, שברים, שורשים בביוב. כול עוד יש המשך לצינור אנחנו יכולים להשתמש ביעילות בתיקון הטלאה ללא צורך בחפירה!!! (אין מגבלה של אורך) לתיקון הטלאה יש אורך חיים גבוה בגלל שאנחנו משתמשים באיכות חומרים גבוה. אחריות אצלנו ל5 שנים תיקון צנרת ללא שבר מיועד למי שלא מעוניין לחפור ולהחליף קטע צינור או להסיר באופן הרסני רצפות או קירות. תיקון צנרת ללא הרס משחזר את מבנה הצינור הקיים . המונח ללא הרס בהגדרתו כמו שנשמע "ללא הרס" תדמיין לעצמך לחפור שביל ארוך ועמוק ישירות דרך הבסיס שעליו עומד הבית שלך עלול לסכן את שלמות הבניין שלך!!! רוב הצנרת קבורה ביסודות של המבנה . בעזרת הטכנולוגיה שלנו כבר לא צריך לקחת את הסיכון הזה. אנחנו מבצעים את העבודה שלנו דרך פתח ביקורת או גג. ולפעמים דרך האסלה, במהלך העבודה מפרקים את האסלה ומחזירים אותה בסיום העבודה.

"שיטות ודרכים "תיקון צינור ללא הרס

ציפוי פנים צינור בהזרקת אפוקסי

בשיטה זאת משתמשים בציפוי הצינור בעזרת הזרקת אפוקסי עד לכיסוי מלא וחידש הצינור נדרש ניסיון רב בשיטה זאת על מנת לקבל ביצוע מקצועי.

תיקון צנרת ביוב בעזרת הטלאה

בשיטת הטלאה ניתן לבצע תיקון מושלם ואטום לחלוטין לצינור הפגוע. איכות החומרים חשובה מאוד קיים בשוק חומרים זולים שלא עומדים בתקן ובאיכות.   למשל בזמן {סתימה בצינור}  הנזילה חוזרת וברגע שמתבצע עומס על הצינור התיקון נוזל.

תיקון צנרת ללא הרס - למה אנחנו

איכות החומרים, השתלמויות והניסיון המקצועי לאורך השנים נותנים לכם את השקט והביטחון לקבל את הטוב ביותר.

במשך השנים עברנו השתלמויות בעולם, בחברות המתקדמות בעולם לאיתור נזילות, ושיקום נזקי צנרת, בנוסף לתערוכות בעולם להביא תמיד את החידושים האחרונים בתחום איתור נזילות, ותיקון צנרת ללא הרס. לאחר ביצוע של אלפיי תיקוני צנרת במשך השנים. הניסיון והמקצועיות שלנו נותנים לכם שקט וחסכון כספי גבוה, בחברתנו משתמשים בחומרים איכותיים בעלי תקן אירופי בלבד! בנוסף בחברתנו יש קורסים לאינסטלטורים אשר מעוניינים ללמוד לבצע תיקוני צנרת ללא הרס בצורה נכונה ומקצועית.

15 שנות ניסיון בשיקום נזקי צנרת  עושים את הבדל.  אנחנו לא מנחשים אנחנו נותנים פתרון!!!

תוכן עניינים

לא איתרנו את הנזילה? לא שילמת!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם