צילום צנרת ביוב

צילום צנרת ביוב

הטכנולוגיה שלנו עבור צילום צנרת ביוב / ניקוז. תנאי הביוב משתנים מצינור אחד למשנהו.

אתה אף פעם לא יודע מה אתה הולך למצוא בצינור. ואתה זקוק לכלי אבחון ושיטות שיכולים לעמוד בכול כשל שתמצא. בעזרת צילום פנים צנרת אנחנו נותנים לך תמונה ברורה ומקיפה ביותר של כל מערכת הצנרת.

אנחנו מספקים בעזרת הצילום פנים צנרת את כול המודיעין שאתה צריך כדי לקבל החלטות חכמות לגבי תכנון והמשך טיפול הביוב\ניקוז שלך. בעזרת הצילום פנים צנרת אנחנו יודעים לזהות במהירות ובמחיר סביר אילו קווים לא תקינים. כך שתוכל למקד את הזמן והמשאבים היכן שהם נחוצים. בדיקות פנים צנרת הן נקיות ומדויקות ויכולות לקבוע במהירות ובמחיר נמוך את אופי הבעיה בצנרת. בסיום הצילום יוצא דוח מפורט לכשלים בצנרת והמלצות לטיפול.

שירותים בלעדיים

חשבו על מצלמת הביוב ככלי פרואקטיבי, דרך לבדוק את מערכת הניקוז והביוב בכל בית.  אתם קונים בית חדש, תמיד כדאי להצטייד באינסטלטור מוסמך לצילום צנרת, לפני שאתם נכנסים, דבר זה עשוי לחסוך לך כסף בהמשך.  מתכננים לשפץ, תזמין את מצלמות הביוב שלנו. ותקבל דו"ח מעבדה מפורט לכשלים. מערכת הניקוז ומערכת הביוב שלך  אם אלמנטים נסתרים של הבית שלך ולכן לפעמים מתעלמים מנושא זה. בדיקות מצלמות ביוב יכולות לראות את הבעיה לפני שהיא מחמירה, ולחסוך לך זמן, כסף וכאבי ראש.

צילום פנים צנרת 360

בעזרת המצלמות צנרת, אנחנו תמיד מוכנים להכול סוג צינור. יש ברשותנו מצלמות לקטרים בין1" צול עד14". כולל מצלמות וראש 360 מעלות שזה מסוגל לסובב את הראש מצלמה לכול כיוון בשביל לתת צילום מכול זווית אפשרית ואין כשל שנעלם.

ברגע שאתה מזמין צילום אנחנו מגיעים אם שלל מצלמות לתת לך את השירות הטוב ביותר. בעזרת צוות מיומן בעל השתלמויות וניסיון רב שנים  מעל 15 שנים, אנחנו יודעים להבחן בשיתוף המעבדה שלנו ואבחון מדויק את אזור הכשל ואופן התיקון. לאחר ביצוע צילום צנרת ניתן לקבל דו"ח ממצאים אשר מראה את נקודות הכשל ואת המלצות התיקון.

אנחנו תמיד משדרגים את הטכנולוגיה שלנו . ומתאימים אותה לצורך שלך יש ברשותנו מצלמות באורך עד100 מטר כדי לבצע "צילום פנים צנרת" במגדלים, תשתיות עירוניות. מפעלים, מבני תעשיה, בריכות שחיה, ברשותנו מצלמות בקטרים שונים. לביצוע צילום צנרת לא רק לצנרות ביוב, אלה גם לתשתיות כגון צנרת חשמל, צנרת תקשורת, צנרת בזק.

אנחנו מעל ל15 שנה בביוב אם אתה צריך אבחון מקצועי אז אנחנו כאן בשבילך

רובוט צילום פנים צנרת

רובוט צילום תפקידו לצלם קווים ולספק נתונים למדידת שיפוע בקו, כשלים, צילום קווי ביוב ארוכים, עד 300 מטר. הרובוט מצויד בגלגלים וראש 360 מעלות שזה מסוגל לסובב את הראש מצלמה לכול כיוון בשביל לתת צילום מכול זווית אפשרית. לאחר  הצילום  יוצא דוח מעבדה מפורט על ידי המפעיל בדוח מפורט מרחק וכשלים שנתגלו בצינור. 

צלם פנים צנרת מקצועי

צילום קו ביוב זה מקצוע בפני עצמו לא מספיק רק מצלמת ביוב. רצוי בעל מקצוע שמבין מה שרואה בקו ביוב שלך. במידה ומצלמת הביוב שהזמנתם לא איכותית לא ניתן להבחין במדויק בכשלים וניתן לפספס. או שניתן ליראות פיגמנטים או משקעים בצינור ולתת אבחון שגוי. במצב כזה יבוצע תיקון לכשל שהוא לא באמת כשל והנזילה תמשיך גם לאחר ששילמתם כסף מיותר. חשוב להזמין צלם צנרת מקצועי שנותן אחריות לצילום ודו"ח מעבדה בסיום העבודה. אנחנו מעל ל15 שנה בביוב ראינו כבר הכול. אחרי אלפי צילומי צנרת אנחנו לא מנחשים אנחנו נותנים לך מידע מדויק

תוכן עניינים

לא איתרנו את הנזילה? לא שילמת!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם