You are currently viewing <strong>איתור נזילות למה מאתר מצליח לאתר נזילות ו10 אחרים נכשלים?!!!</strong>

איתור נזילות למה מאתר מצליח לאתר נזילות ו10 אחרים נכשלים?!!!

איתור נזילות למה מאתר מצליח לאתר נזילות ו10 אחרים נכשלים?!!!

איתור נזילות זה 70% ניסיון ו30% ציוד, מאתר מקצועי בעל ניסיון של שנים רבות יודע לאן להגשת כבר מהתמונה הראשונה ולהבין את אופי הנזילה שנמצאת מולו.

ישנם אינסטלטורים או חבר'ה צעירים שמעוניינים להיכנס לתחום האיתור ללא ניסיון וידע.

בשלב זה אתם עכברי המעבדה שלהם בגלל זה הסכום הכספי נמוך!!! ביצוע איתור נזילות דורש ידע רב ומכשור מתאים,  תפקיד המכשור הטכנולוגי מאפשר למזער נזקים ולתת איתור ממוקד עד לרמת דיוק מקסימלית, בשילוב ניסיון המאתר המומחה שמאחוריו אלפי בעיות צנרת והשתלמויות בעולם, אתם מקבלים איכות ולא ניחושים שגורמים לכם להוצאה כספית רבה.

ניקח לדוגמא את תחום הרפואה. בתחום האינסטלציה ללא הרס  וקידמת הטכנולוגיה מאוד דומה לטכנולוגיה ברפואה, לדוגמא באפשרותנו לתקן את צנרת הביוב/ניקוז שלכם ללא צורך בהחלפה של הצינור הקיים  בעזרת סטנד שנכנס לאזור הכשל דרך פנים הצינור וסתם את הכשל ממש כמו בצנתור. תהליך זה מלווה בעזרת מצלמת סיב אופטי.

דוגמא נוספת, לאיתור פיצוץ בהספקת המים ברשותנו ציוד שמע מתקדם לזיהוי ללא הרס כמו מכשיר האק"ג.

דוגמא נוספת, מיפוי עצמאות בעזרת חומר רדיו אקטיבי שזוהר בתחום אינסטלציה משתמשים בצבע זרחני שנשטף במים לצורך זיהוי הנזילה, חומר זה לא רעיל ולא נכנס למערכת הספקת המים זה רק חלק מהדוגמאות שניתן ליראות באינסטלציה מתקדמת.

עכשיו לאחר שאנחנו מבינים את מורכבות הטכנולוגיה נעבור לאדם שמפעיל אותה!!!

כמו שאתם כבר יודעים יש רופא שנמצא בשנות הניסיון שלו ויש רופא מומחה למי אתם תלכו שיטפל בכם או במשפחה שלכם?… גם שאתם יודעים שהמחיר היה יותר גדול אתם מעדיפם את בעל הניסיון הרב נכון? וזה למה כי במהלך השנים שלו עבר אלפי בעיות רפואיות בעקבות זה ההבחנה שלו יותר מקצועית…

ככה זה גם בתחום שלנו  מאתר בעל ניסיון רב שנים יכול לחסוך לכם עוגמת נפש וכסף מיותר ולגלות דברים שמאתר מתחיל לא ידע לתת לכם אז על תהיו עכברי מעבדה!!!! עוד כמה שקלים יותר יחסכו לכם אלפי שקלים שתזרקו לפח!!!

מוזמנים לחייג לייעוץ חינם ולטפל בבעיה שלכם אופן מקצועי ויסודי בעזרת מומחה לאיתור נזילות וביצוע מקיף 0546661546

בחברתנו ניתן לקבל דו"ח ממצאים בסוף האיתור שקביל בחברות הביטוח ובבתי משפט

בנוסף אנחנו מבצעים תיקון וחידוש צנרת ללא הרס אנחנו המומחים בתחום זה במדינת ישראל.

ניסיון רב של מעל ל15 שנות מקצועיות והשתלמויות מסביב לעולם. במדינת ישראל אין גוף מסודר שנותן הסמכה לתחום זה רק במדינות אירופה כגון הולנד גרמניה פינלנד אנגליה וכדומה.

כול האגודה או קורס אחר אינו על ידי בן אדם פרטי זה או אחר. בחברתנו גם אנחנו מעבירים קורסים לבעלי מקצוע שרוצים ללמוד את תחום זה בחסות חברות אירופיות שלמדנו שם בעצמנו ואחרי ניסיון של שנים רבות. למאתר מומחה חייג 0546661546

כתיבת תגובה