You are currently viewing בדיקת לחות בדירה

בדיקת לחות בדירה

בדיקת לחות בדירה, בעזרת מאתר לחות ניתן לקבל רושם ראשוני על קיום נזילה, רטיבות, בקירות או ברצפה ומה המצב מתחת לרצפה שלנו. בעזרת ציוד מתקדם זה נתן רמת הלחות באחוזים. ובדיקת מעבדה מספרת לנו על רמת הלחות להמשך פתרונות ייבוש לאחר תיקון הנזילה.

הבדיקה מתבצעת ללא הרס על ידי מגע על פני השטח וקבלת מדידת רמת הלחות בדיוק רב.

הגלאי מבצע בזמן המגע במשטח שנבדק חישוב זמן תגובה, כמה שהמשטח הנבדק רטוב יותר ככה מהירות התגובה גבוהה יותר, והנתונים בגלאי גבוהים יותר, מה שמעיד על לחות גבוהה. "בדיקת לחות בדירה" נותן לנו אחוז דיוק גבוה.

גלאי הלחות מתאים את עצמו לכול סוגי החומרים, ולסביבה באזור הנבדק  הגלאי מבצע כיול אוטומטי בכול פעולה, כיול זה מודד את רמת הלחות באוויר באזור הבדיקה, ככה שרמת הדיוק גבוהה מאוד.

ניתן לקבל גם בדיקת מעבדה של מצב החומר שמתחת לרצפה. בדיקה זאת בדרך כלל נצרכת בזמן שמעורבת חברת ביטוח, או לביצוע תהליך ייבוש ריצפתי. או שניראה עלייה קפילארית-טיפוס מים מסביב לאזורים רבים.

בדיקת לחות, ברוב נזילות מים זה השלב התחלתי לתהליך הבדיקה, לאחר איתור האזור הלח ביותר ניתן לעבור לשלבים הבאים. כגון מצלמה תרמית, איתור גז ,איתור אקוסטי, בדיקת לחץ מים, ובדיקות נוספות. חשוב בזמן הזמנת מאתר רטיבות לבדוק על הציוד שברשותו. ללא ציוד מתאים לא ניתן לקבל איתור מדויק.

בעזרת "מאתר לחות פרוטימטר"

 

בדיקת לחות בבטון

לקבל את אחוזי הלחות בבטון,  בדיקה זאת חשובה בזמן הבנייה לבדיקת מים כלואים .מים נספגים בבטון במהירות. תרכובת הבטון בנויה מחול ומלט וסופגת מים במהירות רבה. ניתן לזהות כתמים מעל הבטון לפני שימוש בחומרים על המשטח, ברגע שניראה כתמי רטיבות בבטון לבצע בדיקה מיידית לבדיקת לחות בבטון. כדי לא להיכנס לנזק כספי בעתיד.

בזמן שיש מים כלואים ניראה את הנזקים מעל המשטח הנבדק, במידה והבדיקה תראה אחוזים גבוהים אז לא היה ניתן לבצע פעולות על הבטון כגון מריחת סילר או אפוקסי, לניתוק של רצפות, פרקטים.

חשוב מאוד לאחר הצפה בחניונים או נזקי מים על משטחי בטון, לבצע בדיקת לחות לפני תיקון או שיפוץ.

לאחר האבחון יתבצע תהליך ייבוש לבטון  על ידי ציוד לייבוש בטון.

במידה ויש כול סוג של חיפוי על משטח הבטון על מנת לבצע את ייבוש הבטון צריך לבצע חשיפה של הבטון לביצוע הייבוש על מנת לתת לבטון לנשום בזמן הייבוש.

איתור רטיבות במבנה עץ

כמו שאנחנו כבר יודעים עץ ומים לא הולך ביחד הנזק שהמים גורמים לעץ גבוה. בזמן נזילה במבנה מעץ ללא טיפול מהיר מים גורמים לריקבון מהיר. לכן בזמן רטיבות או נזקי מים במבנה עץ כדי לטפל בנזילה במהירות רבה.

לאחר איתור ותיקון הנזילה, ניתן לבצע בדיקת לחות למבנה על ידי מכשיר הפרוטימטר, בדיקה ללא הרס וללא נזק לעץ. לאחר הבדיקה ניתן לקבל אבחון לבעיה ופתרונות ייבוש.

 

צריך בדיקת לחות? צור קשר והמומחים שלנו יגיעו במהירות- רויטק טכנולוגיות

רויטק טכנולוגיות- אנחנו לא מנחשים אנחנו נותנים פתרון!!!

כתיבת תגובה