You are currently viewing איתור נזילה במצלמה תרמית
איתור נזילה במצלמה תרמית

איתור נזילה במצלמה תרמית

איתור נזילה במצלמה תרמית עובדת בעזרת אנרגיית אינפרא אדום כדי לזהות ולהציג הבדלי טמפרטורה. הוא לוכד את קרינת החום הנפלטת מעצמים וממיר אותה לאות אלקטרוני.

מצלמות תרמיות משמשות במגוון תחומים כגון רפואה, צבא, אכיפת חוק, תעשייה, בנייה ועוד. ניתן להשתמש בהן כדי למצוא את מיקומם של אנשים לכודים בהריסות על ידי זיהוי חום גופם או כדי לזהות דליפות גז בבניינים.

איתור נזילה במצלמה תרמית

מצלמות תרמיות משמשות למגוון מטרות, כולל איתור נזילה במצלמה תרמית. מצלמה תרמית היא בדרך כלל מכשיר אינפרא אדום שמשתמש בהפרש הטמפרטורה בין עצמים כדי להפיק תמונה.

מצלמה תרמית מזהה קרינה אינפרא אדומה (IR) וממירה אותה לאות אלקטרוני. אות זה מעובד לאחר מכן על ידי מחשב אשר מייצר תמונה בשחור-לבן ברזולוציה גבוהה של אובייקט המטרה או סצינה.

חיתוך שורשים בביוב

כאשר יש בעיה בביוב כמו סתימה בשל שורשים, הרי יש לבצע חיתוך שורשים בביוב באמצעות מכשור מתאים. אחת הדרכים לגלות מהי הבעיה בביוב היא באמצעות שימוש במצלמה תרמית. מצלמות תרמיות משמשות לאיתור נזילות. המצלמה מזהה את הפרש הטמפרטורה בין הנזילה לסביבתה. המצלמה התרמית יכולה לזהות נזילה גם אם היא לא נראית לעין האנושית. מצלמות תרמיות הן יתרון מכיוון שהן יכולות לזהות דליפות שאינן נראות לבני אדם והן מספקות יותר מידע על מה שקורה בתוך בניין או חדר מאשר רק אודיו או וידאו בלבד. מצלמות תרמיות הן טכנולוגיה חדשה יחסית המסייעת באיתור נזילות ובעיות אחרות במערכת האינסטלציה. מערכות אלו פועלות באמצעות קרינה אינפרא אדומה כדי לזהות הפרשי טמפרטורה.

איתור נזילה במצלמה תרמית – תיקון כשלים בצנרת בביוב

ניתן להשתמש במצלמות תרמיות כדי לקבוע את מיקום הנזילה ואת חומרתה. הם יכולים גם לעזור לכם לזהות בעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות לבעיות רציניות וכך למשל לבצע תיקון כשלים במערכת הביוב.

כיצד אפשר לדעת מתי יש לבצע תיקון צנרת?

לשאלה כיצד אפשר לדעת מתי יש לבצע תיקון צנרת, התשובה היא דליפה בצינור המתכת. הדליפה עשויה להיגרם  כתוצאה מתגובה כימית בין המתכת למים או בשל בלאי לאורך זמן רב.

ישנן מספר דרכים לזהות צינור דולף. דרך אחת היא באמצעות מד מים בנקודה בה הוא נכנס לביתכם. אם אתה מבחין שמד המים מסתובב מהר מהרגיל, אז זה עשוי להעיד שיש נזילה בצינורות. 

איתור צינור דולף אינו קל. ישנם גורמים רבים שיכולים להקשות על איתור נזילה בבית. לדוגמה, ייתכן שהדליפה מתרחשת באזור בלתי נגיש או שלחץ המים עשוי להיות גבוה מכדי שתוכלו להרגיש את הדליפה.

ישנן 3 דרכים לגלות אם הצינור שלכם דולף:

  • האזינו לרעשים חריגים המגיעים מצינורות או מתקנים.
  • בדקו אם יש כתמים רטובים על הרצפה, הקירות והתקרות.
  • בדקו אם קריאות מד מים חורגות ממה שהייתם משתמש בדרך כלל ביום.

במידה ואתם מזהים שיש בעיה, הרי יש לבצע תיקון צנרת.

צילום צנרת – מאפשר זיהוי בעיות

במרבית המקרים כאשר יש בעיה בצנרת, הרי צילום צנרת ביוב  יסייע באיתור הבעיה בדרך הטובה ביותר. בין אם מדובר על שבר, סדק או קריסה של קו ביוב, הרי חשוב ביותר לטפל בבעיה. בעל מקצוע איכות ואמין בתחום יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ולא יגרום נזקים מיותרים. באמצעות צילום הצנרת לא יהיה צורך לשבור קירות ולגרום לבעיות שונות אלא יהיה אפשר לצלם את הצנרת בלי בעיות.  

איתור נזילה במצלמה תרמית – על חשיבות בדיקת נזילות מים

במידה ואתם חושדים כי יש לכם נזילה בדירה, הרי חשוב לבצע בדיקת נזילות מים. ישנם מספר גורמים לנזילה בדירה: איטום ונזילה מהצנרת. מרבית הצנרת נמצאת מתחת לרצפות או מאחורי הקירות ולכן לא רואים את הצנרת, דבר אשר גורם קושי באיתור הבעיה. בזמן שהצנרת נמצאת שם היא צוברת חלודה והופכת פגיעה יותר.

נוסף על כך, הצנרת יכולה להיפגע גם בשל בעיות בתרמוסטט. נוסף על זאת, ישנם סימנים חיצוניים אשר מעידים על נזילה כמו למשל טפטוף או קירות רטובים וקילופים בקיר. יתרה מזאת, אם שמתם לב כי חשבון המים מנופח מהרגיל, הרי זה סימן שיש לכם בעיה.  

איתור רטיבויות- רק על ידי אנשי מקצוע

איתור רטיבויות יתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בתחום- בעלי מקצוע שיש להם ניסיון רב בתחום והם יקבעו אתכם שעה מדויקת על מנת לפתור את הבעיה. רגע לפני שאתם קוראים לשירות של אנשי מקצוע, יש חשיבות עליונה לבצע השוואת מחירים על מנת לבחון את המחירים. חשוב ביותר לא להתפתות ולבחור במחירים זולים יתר על המידה.

גילוי נזילות מים- כל הדרכים

במידה ואתם משוכנעים שיש לכם נזילה בבית, הרי גילוי נזילות בבית דורש מיומנות רבה, אך ניתן לגלות זאת באמצעות דרכים שונות:

בדיקת לחץ: ניתן לסגור את כל הברזים בבית ולראות האם מונה המים זז. במידה והמונה זז, הרי סימן שיש נזילה ובמידה והמונה אינו זז, הרי יש בעיית איטום.

גילוי נזילות- ביצוע סקר מקיף

על מנת לבצע גילוי נזילות יש חשיבות רבה לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר, כאלה אשר יגיעו לבית שלכם ויבצעו את הגילוי באמצעות מכשור מתקדם. חשוב ביותר להתייעץ עם אחרים על מנת לבחור את אנשי המקצוע הטובים ביותר.

מאתר נזילות מים

 מכאן, חשוב ביותר לבצע סקר מקיף על מנת לבחור את מאתר נזילות מים מקצועי ביותר. ביצוע סקר מקיף יסייע לכם בבחירת מומחה  בתחום איתור נזילות  וכך תהיו רגועים בידיעה כי הנזילה בבית לא תתרחש.

איתור נזילה במצלמה תרמית – מחיר

איתור נזילות מחיר אינו קבוע אלא משתנה בהתאם להיקף הבעיה וחשוב ביותר להביא זאת בחשבון טרם ההתקשרות עם איש מקצוע.

כתיבת תגובה