You are currently viewing קבלן בניין? איך לבחור בעל מקצוע מוסמך.

קבלן בניין? איך לבחור בעל מקצוע מוסמך.

קבלן בנייה? איך לבחור בעל מקצוע מוסמך.

בזמן שבאתר בניה מתחילים לראות נזילות או סתימות בצנרת, בדרך כלל זה כבר בזמן הסיום לפני האכלוס  או אחריו. בזמן זה אין הרבה זמן להתחיל לשבור קירות או רצפות, בגלל לוח הזמנים הקצר למסירת הדירות. בעקבות זה יש את הפתרון המהיר תיקוני נזקי צנרת ללא הרס. בדרך זאת יבוצע תיקון הנזילה ללא הרס דרך הצינור הקיים. בזמן הקצר ביותר בדרך כלל תיקון סטנדרטי דרך הצינור עלי ידי בעל מקצוע מוסמך ובעל ניסיון. תיקון אחד ייקח לא יותר מחצי שעה לפתרון לאחר האיתור.

חשוב לדעת איזה בעל מקצוע להזמין. חשוב להזמין בעל מקצוע מומחה ומוסמך לאחר השתלמויות וניסיון של שנים רבות וזה בגלל. בעל מקצוע מוסמך מבטיח איכות חומרים וביצוע ברמה הגבוהה ביותר גם בחומרי גלם האיכותיים וגם בניסיון בפתרון בעיות כאשר היו כאלה. בתחום התיקוני פנים צנרת. ישנם לא מעט בעלי מקצוע אשר רוצים לחסוך בכסף, וזה פוגע באיכות החומרים שהם משתמשים. רוב הפעמים הנזילה תחזור. בנוסף חשוב לבדוק שיש ברשותם הכשרות מתאימות לביצוע עבודות בעזרת הציוד המקצועי. והסמכה לשימוש בציוד שברשותם. במידה ולא יכול לגרם נזק כבד לצנרת בעקבות חוסר הידע של בעל המקצוע. לא פעם גילנו לאחר צילומים של הצנרת ציוד שנשאר בתוך הצינור הפגוע בעקבות שימוש לא נכון בציוד המקצועי, לא פעם גם נתקלנו בתיקוני הטלאה לא תקינים שממשיכים לנזול, בגלל סוג ואיכות ירודה. במידה ולא בוצע תיקון בצורה נכונה יכול לבצר צוואר בקבוק בצינור, אשר גורם לסתימות בהמשך. מדובר בעניין לא פשוט שכן העלויות לתקן נזק כזה יקר מאוד. גם בביצוע צילומי צנרת ניתקלנו לא פעם, בצלם צנרת לא מקצועי שגרם להוצאה מיותרת של קבלן הבניה בגלל ממצאים לא נכונים. למשל חוסר ידע לזיהוי מזה חור ומזה פיגמנט בצינור זה דוגמא קלה לחיסכון של אלפיי שקלים!!!

מומלץ להתייעץ עם מומחה לתיקון נזקי צנרת ותוכלו לשאול את כול השאלות המקצועיות

כמו כן ניתן להתייעץ עם מומחה לאיתור נזילות חשוב לדעת שתחום האינסטלציה כמו תחומים רבים במדינתנו פרוצים וללא פיקוח. השקט שלכם זה לבחור בעל מקצוע מוסמך שעבר השתלמויות בעולם בחברות של הציוד שברשותו ובעל ניסיון של עשרות שנים כדי לדעת שאתם מקבלים את הטוב ביותר.

בעל מקצוע מומחה לשיקום נזקי צנרת יכול לחסוכך לכם הרבה כסף שבסופו של דבר נמדד בפרויקט שאתם נמצאים בו בתחום זה ישנם בעלי מקצוע זולים שזה מפתה לקחת אותם במחיר זול אבל בסופו של דבר גם העבודה המקצועיות ואיכות החומרים היו זולים. מה שיפגע בכם, בדיירים, ובזמנים בפרויקט. בסופו של יום אתם תוציאו הרבה יותר כסף וכאבי ראש על בעל מקצוע לא מקצועי.

אם אתם צריכים מומחה של איתור נזילות או צילום צנרת או פתיחת סתימות בטון אנחנו ניתן לכם את הייעוץ הטוב ביותר ונגיע אליכם לפתרון איכותי ומקצועי ביותר.

כתיבת תגובה